Uudenmaan liitto – maakunnan tulevaisuutta rakentamassa

Uusimaa-päivä valloittaa toukokuussa!

Uusi juhlapäivä kutsuu nauttimaan kulttuurista, kohtaamisista ja lähiluonnosta yhdessä 21.5.2024.

Tutustu Uusimaa-päivään
Uutinen 26.3.2024

AKKE-rahoitushaku avoinna pienimuotoisille selvityshankkeille

Kestävän kasvun ja elinvoiman AKKE-rahoitushaun pienimuotoisille uusimaalaisille selvityshankkeille on avoinna. Tuen määrä hanketta kohti on 20 000–50 000 euroa, ja hankkeen kesto voi olla enintään tämän vuoden loppuun. Rahoituksen haku päättyy 29. huhtikuuta.

Rahoitushaku avoinna 26.3.-29.4.
Puhekupla, jossa teksti haemme aluekehittämisen johtajaa. Avoimet työpaikat

18.4.2024

Haemme aluekehittämisen johtajaa

Aluekehittämisen vastuualueen johtaja johtaa liiton aluekehittämistyötä, jolla edistetään maakunnan kehitystä, tuodaan lisäarvoa liiton jäsenkunnille ja sidosryhmille näiden tarpeista lähtevällä kumppanuudella sekä vahvistetaan Uudenmaan merkitystä kansainvälisenä toimijana. Johtaja myös edistää maakunnan liiton asemaa uudistuvassa aluehallinnossa ja vaikuttaa Uudenmaan kehitykseen liittyviin valtion päätöksiin.

Haemme aluesuunnittelun johtajaa. Avoimet työpaikat

18.4.2024

Haemme aluesuunnittelun johtajaa

Aluesuunnittelun vastuualueen johtaja johtaa maakunnan alueiden käytön suunnittelutyötä Uudenmaan kilpailukyvyn vahvistamiseksi, alue- ja yhdyskuntarakenteen eheyttämiseksi, maankäytön ja liikenteen yhteensovittamiseksi sekä ilmastonmuutoksen hillitsemiseksi ja siihen sopeutumiseksi.

15.4.2024

Maakuntahallituksen päätökset 15.4.: Johtajavirat hakuun

Uudenmaan maakuntahallitus vieraili maanantaina 15. huhtikuuta KUUMA-alueella ja piti kokouksensa Mäntsälässä. Maakuntahallitus päätti, että Uudenmaan liiton aluekehittämisen ja aluesuunnittelun johtajavirat julistetaan hakuun. Hallitus nimesi valintaryhmät valmistelemaan virkojen täyttämistä.

Uusimaa lukuina

kuntaa