Uutishuone palveluksessasi

Uutishuone palvelee Uudenmaan liiton ja maakunnan ajankohtaistietoa etsivää.

PuhekuplaLöydät uutispalvelusta tiedotteemme ja ajankohtaisia artikkeleita

Uutiskirjeitämme tilaamalla saat ajankohtaiset uutiset suoraan sähköpostiisi.

Kuva- ja logopankista voit ladata käyttöösi liiton logon ja maakunnan vaakunan. Tarjolla on myös valokuvia maakuntavaltuuston ja -hallituksen puheenjohtajista sekä liiton henkilöstöstä.

Instagram-logo.

Uusimmat tiedotteet

12.2.2019Foodhub-lähiruokapalvelu laajenee AIKO-rahoituksella

Espoon Foodhub. Kuva jossa teksti: Keep Your Friends Close and Your Farmers Closer.

Espoon Nihtisillan kierrätyskeskuksen yhteyteen avataan ystävänpäivänä 14.2. lähi- ja luomuruuan foodhub-noutopiste. Foodhub on palvelumalli, jossa kuluttajat voivat tilata ja noutaa satokausiruokaa suoraan tuottajilta. Aiemmin foodhub on toiminut Helsingin Herttoniemessä.

Lue lisää | 0 Kommenttia

5.2.2019 11.07Fiksu Assa vie ilmastofiksuja palveluja juna- ja metroasemille – Yritykset tapahtumaan nyt haussa

Rautatieasema. Kuva Tuula Palaste

Fiksu Assa -tapahtuma avaa juna- ja metroasemat maksuttomiksi vähähiilisten ratkaisujen testikentiksi 13.–18.5.2019. Yrityksiä haetaan nyt mukaan tapahtumaan markkinoimaan, myymään ja testaamaan palvelujaan. Paremmat palvelut asemien yhteydessä kannustavat ilmastoystävälliseen liikkumiseen ja sujuvoittavat ihmisten arkea.

Uusimmat artikkelit

1.2.2019 14.50Minne ihminen on matkalla, Arto O. Salonen?

Arto O. Salonen kasvokuvaArto O. Salonen on tutkija, visionääri ja kestävän hyvinvoinnin asiantuntija. Hän tietää, mihin ihmiskunta on matkalla tai ainakin, mihin sen kannattaisi olla.

Lue lisää | 0 Kommenttia

2.11.2018 11.42EAKR-rahoitusinfo: Tartu tilaisuuteen, ehkä kauden viimeinen iso haku

EAKR-hakuinfo 1.11.2018.Etelä-Suomen EAKR-hakuinfo tarjosi rahoituksesta kiinnostuneille iltapäivän mittaisen tietopaketin täynnä tulevaisuudennäkymiä ja hyviä kokemuksia. Helsingissä 1.11. pidetty maakuntien yhteinen tilaisuus sekä Uudenmaan oma tilaisuus keräsivät molemmat paljon kuulijoita sekä paikan päälle että verkkolähetyksen ääreen.