Uutishuone palveluksessasi

Uutishuone palvelee Uudenmaan liiton ja maakunnan ajankohtaistietoa etsivää.

PuhekuplaLöydät uutispalvelusta tiedotteemme ja ajankohtaisia artikkeleita. Pääset myös kurkistamaan miten Uusimaa näyttäytyy mediassa.

Uutiskirje Uutiskirjeitämme tilaamalla saat ajankohtaiset uutiset suoraan sähköpostiisi.

KuvatKuva- ja logopankista voit ladata käyttöösi liiton logon ja maakunnan vaakunan. Tarjolla on myös valokuvia maakuntavaltuuston ja -hallituksen puheenjohtajista sekä liiton henkilöstöstä.

Sosiaalisen median kanaviamme

Twitter> Uudenmaan liitto
> Helsinki Smart Region

Uusimmat tiedotteet

22.9.2017 15.40Maakuntahallituksen esityslista 25.9.2017

Kokouskuva_matalaUudenmaan maakuntahallitus kokoontuu maanantaina 25. syyskuuta. Esityslistalla on muun muassa Uusimaa-ohjelma 2.0, joka lähetetään lausuntokierrokselle ja pannaan nähtäville.

20.9.2017 14.08Maakuntaparlamentin ilmoittautuminen on nyt avattu

Parlamenttikuva-logollaVuosittainen huipputapahtumamme kutsuu jälleen uusmaalaisia vaikuttajia. Tule mukaan Uudenmaan Maakuntaparlamenttiin 23.–24. marraskuuta, ja tiedät missä sote- ja maakuntauudistuksen valmistelussa mennään pari vuotta ennen H-hetkeä. Ilmoittautuminen on nyt avoinna ja jatkuu 23. lokakuuta asti.

Uusimmat artikkelit

28.6.2017 13.05Uudenmaan tulevaisuutta rakennetaan nyt vauhdilla

Uusimaa-ohjelma-2.0-kuvallaHelsingin Pasilassa, Tripla-työmaan kolinan tahdissa rakennetaan parhaillaan maakunnan visiota, strategiaa ja tavoitteita vuosille 2018–2021. Uusimaa-ohjelma 2.0:n sisällöt hioutuvat kesän aikana.

26.6.2017 18.20Kaikki lähtee ihmisestä

person-832193_1280

Uusimaa-ohjelman teemassa Hyvinvoiva ja osaava ihminen rakennetaan Uudenmaan asukkaille – meille jokaiselle – parempaa tulevaisuutta. Sen rakennuspalikoita ovat sivistynyt yksilö, kehittynyt terveydenhuolto sekä kansainväliset yhteisöt, joissa erilaisuus on vahvuus.