Uutishuone palveluksessasi

Uutishuone palvelee Uudenmaan liiton ja maakunnan ajankohtaistietoa etsivää.

PuhekuplaLöydät uutispalvelusta tiedotteemme ja ajankohtaisia artikkeleita

Uutiskirjeitämme tilaamalla saat ajankohtaiset uutiset suoraan sähköpostiisi.

Kuva- ja logopankista voit ladata käyttöösi liiton logon ja maakunnan vaakunan. Tarjolla on myös valokuvia maakuntavaltuuston ja -hallituksen puheenjohtajista sekä liiton henkilöstöstä.

Uusimmat tiedotteet

16.11.2018 10.29Maakuntahallituksen esityslista 19.11.2018

Päätökset02

Uudenmaan maakuntahallitus kokoontuu maanantaina 19. marraskuuta. Hallitus päättää muun muassa Vuoden uusmaalainen kaupunginosa 2019 -palkinnon saajasta.

Lue lisää | 0 Kommenttia

6.11.2018 12.48Uusimaa panostaa vuosina 2019–2020 hiilineutraaliin maakuntaan ja isoihin hankekokonaisuuksiin

Uusimaa-ohjelma-2.0-kuvalla
Uusimaa-ohjelma 2.0:n toimeenpanosuunnitelma on päivitetty. Siinä esitellään keskeiset hankkeet, toimenpiteet ja suunnitelmat, joilla maakuntaa kehitetään vuosina 2019–2020.

Uusimmat artikkelit

2.11.2018 11.42EAKR-rahoitusinfossa: Tartu tilaisuuteen, ehkä kauden viimeinen iso haku

EAKR-hakuinfo 1.11.2018.Etelä-Suomen EAKR-hakuinfo tarjosi rahoituksesta kiinnostuneille iltapäivän mittaisen tietopaketin täynnä tulevaisuudennäkymiä ja hyviä kokemuksia. Helsingissä 1.11. pidetty maakuntien yhteinen tilaisuus sekä Uudenmaan oma tilaisuus keräsivät molemmat paljon kuulijoita sekä paikan päälle että verkkolähetyksen ääreen.

24.10.2018 14.29Uusimaa johdattaa Suomen terveysteknologian huipulle

Upgraded Life FestivalSuomella on oivat mahdollisuudet nousta terveysteknologian kärkimaaksi. Uudenmaan alueella syntyy jatkuvasti uusia yrityksiä, joiden innovaatiot voivat mullistaa terveydenhuoltoa globaalisti. Jatkuvasti laajentuvat verkostot antavat tukea kasvulle.

Kuvassa: Upgraded Life -festivaali tuo laajasti yhteen terveysalan tekijöitä, start up -yrityksiä, suuryhtiöitä, sijoittajia, tutkimuksen edustajia ja julkisen sektorin toimijoita.