Uutishuone palveluksessasi

Uutishuone palvelee Uudenmaan liiton ja maakunnan ajankohtaistietoa etsivää.

PuhekuplaLöydät uutispalvelusta tiedotteemme ja ajankohtaisia artikkeleita

Uutiskirje Uutiskirjeitämme tilaamalla saat ajankohtaiset uutiset suoraan sähköpostiisi.

Kuvat

Kuva- ja logopankista voit ladata käyttöösi liiton logon ja maakunnan vaakunan. Tarjolla on myös valokuvia maakuntavaltuuston ja -hallituksen puheenjohtajista sekä liiton henkilöstöstä.

Uusimmat tiedotteet

29.6.2018Toimistomme on suljettuna 2.–27. heinäkuuta, hyvää kesää!

Kalliolla Kuva Tuula PalasteOlemme keskittäneet lomamme, ja toimistomme on kiinni neljä viikkoa 2. heinäkuuta alkaen. Palaamme uuteen työkauteen maanantaina 30.7.2018.

Aurinkoisia ja rentouttavia kesäpäiviä toivottelee
Uudenmaan liiton väki

Lue lisää | 0 Kommenttia

26.6.2018 16.05Uusimaa-kaavan palaute on perattu – saimme paljon evästyksiä luonnosvaiheen pohjaksi

Uusimaa-kaava 2050

Uusimaa-kaavan 2050 valmisteluaineisto oli nähtävillä ja lausunnoilla keväällä 2018. Saimme valmisteluaineistosta runsaasti palautetta. Maakuntahallitus linjasi kesäkuun kokouksessaan palautteeseen liittyvistä merkittävimmistä toimenpiteistä.

Uusimmat artikkelit

25.6.2018 13.58Lähimatkailua parhaimmillaan – Kymmenen kesäistä vinkkiä Uudellemaalle

Nuuksio. Kuva Tuula Palaste

Yksin, kaksin tai lasten kanssa. Pyörällä, veneellä, autolla tai julkisilla. Aina ei tarvitse lähteä merta edemmäs kalaan, sillä Uusimaa on täynnä tutustumisen arvoisia kohteita. Kokosimme vinkit kesän lähimatkailuun upeissa uusmaalaisissa maisemissa.

21.6.2018Seutujen ääni kuuluu Uusimaa-kaavassa

Sjogren-Vartio-Rautava

Mitä maakuntakaavalta eri puolilla Uuttamaata odotetaan? Miten yhteistyö sujuu? Seutujen kaavatyötä luotsaavien poliittisten ohjaustoimikuntien jäsenet ovat kuntien luottamushenkilöitä, ja he toki tuntevat kotiseutunsa läpikotaisin – siksi kysyimme heiltä myös vinkit lähimatkailuun. Mihin kesävieraan kannattaisi Uudellamaalla suunnata?