Uutishuone palveluksessasi

Uutishuone palvelee Uudenmaan liiton ja maakunnan ajankohtaistietoa etsivää.

PuhekuplaLöydät uutispalvelusta tiedotteemme ja ajankohtaisia artikkeleita. Pääset myös kurkistamaan miten Uusimaa näyttäytyy mediassa.

Uutiskirje Uutiskirjeitämme tilaamalla saat ajankohtaiset uutiset suoraan sähköpostiisi.

KuvatKuva- ja logopankista voit ladata käyttöösi liiton logon ja maakunnan vaakunan. Tarjolla on myös valokuvia maakuntavaltuuston ja -hallituksen puheenjohtajista sekä liiton henkilöstöstä.

Sosiaalisen median kanaviamme

Twitter> Uudenmaan liitto
> Helsinki Smart Region

Uusimmat tiedotteet

21.8.2017Maakuntahallituksen päätökset 21.8.2017

Outi MäkeläMaakuntahallitus piti kauden viimeisen kokouksensa maanantaina 21. elokuuta. Hallitus päätti muun muassa neljännen vaihemaakuntakaavan voimaan tulosta. Puheenjohtaja Outi Mäkelä lopetti kauden hyvillä mielin ja kiitteli työteliästä hallitusta.

17.8.2017 15.55Verkkokauppaa Kiinassa – Tule 25.8. kuulemaan miten onnistut

verkkokauppa-pixabayUudenmaan liitto järjestää 25. elokuuta aamupäivän infotilaisuuden verkkokaupan mahdollisuuksista Kiinan markkinoilla. Kiinalaisen kumppanimme avulla uusmaalaisilla yrityksillä on mahdollisuus saada kustannushyötyjä ja minimoida riskit. Tervetuloa maksuttomaan tilaisuuteen kuulemaan miten kauppaa voi käydä vaivattomasti ja luotettavasti.

Uusimmat artikkelit

28.6.2017 13.05Uudenmaan tulevaisuutta rakennetaan nyt vauhdilla

Uusimaa-ohjelma-2.0-kuvallaHelsingin Pasilassa, Tripla-työmaan kolinan tahdissa rakennetaan parhaillaan maakunnan visiota, strategiaa ja tavoitteita vuosille 2018–2021. Uusimaa-ohjelma 2.0:n sisällöt hioutuvat kesän aikana.

26.6.2017 18.20Kaikki lähtee ihmisestä

person-832193_1280

Uusimaa-ohjelman teemassa Hyvinvoiva ja osaava ihminen rakennetaan Uudenmaan asukkaille – meille jokaiselle – parempaa tulevaisuutta. Sen rakennuspalikoita ovat sivistynyt yksilö, kehittynyt terveydenhuolto sekä kansainväliset yhteisöt, joissa erilaisuus on vahvuus.