Uutishuone palveluksessasi

Uutishuone palvelee Uudenmaan liiton ja maakunnan ajankohtaistietoa etsivää.

PuhekuplaLöydät uutispalvelusta tiedotteemme ja ajankohtaisia artikkeleita

Uutiskirjeitämme tilaamalla saat ajankohtaiset uutiset suoraan sähköpostiisi.

Kuva- ja logopankista voit ladata käyttöösi liiton logon ja maakunnan vaakunan. Tarjolla on myös valokuvia maakuntavaltuuston ja -hallituksen puheenjohtajista sekä liiton henkilöstöstä.

Uusimmat tiedotteet

11.12.2018 10.55Maakuntavaltuusto testasi päästövähennysten arviointityökalua – Tavoitteena hiilineutraali Uusimaa 2035

Valtuusto 11.12.2018. Pj Mari Holopainen.Uudenmaan maakuntavaltuusto sai 11. joulukuuta pidetyn kokouksensa lopuksi kokeilla päästövähennysten arviointityökalua, jolla testataan erilaisten toimenpiteiden vaikutuksia Uudenmaan kuntien päästöihin. Koko Uudellamaalla tavoitteena on saavuttaa hiilineutraalius vuonna 2035.

Lue lisää | 0 Kommenttia

4.12.2018 15.48Uudenmaan vahvuudet hyötykäyttöön Suomessa ja Euroopassa – Katso video BRIDGES-hankkeen työstä

BRIDGES_uutinen_uutiskirje_kuvaUudenmaan liitto on ollut lähes kolmen vuoden ajan mukana BRIDGES-hankkeessa, jonka tavoitteena on viedä eurooppalaisia älykkään erikoistumisen strategioita käytäntöön. Erityisesti keskitytään biotalouden ja cleantechin kasvumahdollisuuksiin.

Uusimmat artikkelit

2.11.2018 11.42EAKR-rahoitusinfossa: Tartu tilaisuuteen, ehkä kauden viimeinen iso haku

EAKR-hakuinfo 1.11.2018.Etelä-Suomen EAKR-hakuinfo tarjosi rahoituksesta kiinnostuneille iltapäivän mittaisen tietopaketin täynnä tulevaisuudennäkymiä ja hyviä kokemuksia. Helsingissä 1.11. pidetty maakuntien yhteinen tilaisuus sekä Uudenmaan oma tilaisuus keräsivät molemmat paljon kuulijoita sekä paikan päälle että verkkolähetyksen ääreen.

24.10.2018 14.29Uusimaa johdattaa Suomen terveysteknologian huipulle

Upgraded Life FestivalSuomella on oivat mahdollisuudet nousta terveysteknologian kärkimaaksi. Uudenmaan alueella syntyy jatkuvasti uusia yrityksiä, joiden innovaatiot voivat mullistaa terveydenhuoltoa globaalisti. Jatkuvasti laajentuvat verkostot antavat tukea kasvulle.

Kuvassa: Upgraded Life -festivaali tuo laajasti yhteen terveysalan tekijöitä, start up -yrityksiä, suuryhtiöitä, sijoittajia, tutkimuksen edustajia ja julkisen sektorin toimijoita.