Avoimet työpaikat Uudenmaan liitossa

Ilmoitamme avoimista työpaikoista tällä sivulla sekä Kuntarekry.fi-palvelussa ja TE-palveluiden Avoimet työpaikat -sivuilla.

Uudenmaan liitossa työskentelee noin 100 aluekehityksen, aluesuunnittelun, viestinnän ja hallinnon asiantuntijaa. Noin 25 prosenttia työntekijöistä on määräaikaisia.

8.2.2019

Haemme digitaalisten työtapojen kehittäjää

Idealamppu, kuva pexels

Haluamme Uudenmaan liitossa panostaa erityisesti tulevaisuuden asiantuntijuuden vaatimien valmiuksien ja osaamisen kehittämiseen. Ajanmukaisten työtapojen ja -välineiden hyödyntäminen sekä tiedon monikanavainen jakaminen ovat ehdottomia edellytyksiä tässä onnistumisessa. Siksi käynnistämme sisäisen kokeilu- ja kehittämisprojektin ajalle 1.5.2019 - 31.12.2020, jonka toteuttamisen tueksi haemme innokasta ja rohkeaa

DIGITAALISTEN TYÖTAPOJEN KEHITTÄJÄÄ

Projektin tavoitteena on kokeilla ja juurruttaa parhaita toimintamalleja tulevaisuuden asiantuntijatyöhön. Tehtävässäsi toimit tietohallinnon ja sisäisen viestinnän tukena. Osallistut aktiivisesti digitaalisten työskentelytapojemme uudistamiseen. Tuotat innostavaa sisältöä sosiaaliseen intraamme. Ideoit organisaatiossamme syntyvän asiantuntijatiedon jakamista ja tuet yhteisöllistä ongelmanratkaisua. Teet tiivistä yhteistyötä asiantuntijoidemme kanssa.

Pääasialliset tehtäväsi ovat:

• O365 -työkalujen käytön seuranta ja tuki
  • Käyttäjien digityöskentelyn osaamisen vahvistaminen yhteisesti sovittujen linjausten mukaisesti
  • Intranetin ylläpito ja kehittämiseen osallistuminen; perustana Sharepoint Online -toteutus
  • Sisäisen viestinnän sisältöjen tuottaminen
  • Osallistavien tietojärjestelmien ja sovellusten pääkäyttäjänä toimiminen (esim. Webropol)
  • Tietohallintoon liittyvien tehtäväkokonaisuuksien projektisihteerinä ja työparina toimiminen
  • Kokousten ja tilaisuuksien AV-laitteiden toimivuudesta huolehtiminen
  • Muut tietohallintoon liittyvät avustavat tehtävät

O365-ympäristön ja -sovellusten osaaminen on ehdoton vaatimuksemme. Lisäksi pystyt omaksumaan uusia tietojärjestelmiä nopeasti etkä pelkää niiden kanssa toimimista. Kokeilut ja testaukset ovat sinulle luonteva toimintatapa palautteen keräämisessä ja oikean suunnan varmistamisessa.

Odotamme Sinulta alan koulutusta (vähintään amk-tutkinto) ja kokemusta edellä mainituista tehtävistä. Voit olla myös opintojesi loppuvaiheessa. Arvostamme oma-aloitteista ja reipasta työotetta. Koet vuorovaikutus- ja esiintymistilanteet luontevana osana tehtävässä onnistumista. Hallitset sekä lukijaystävällisen asiantuntijaviestinnän että ytimekkäät some-tekstit.

Jätä hakemuksesi sähköisesti Kuntarekry-järjestelmään (työavain 215980) viimeistään 28.2. Liitäthän hakemukseen linkin lyhyeen videoesittelyyn itsestäsi. Video voi olla julkaistu itse valitsemallasi alustalla.

Lisätietoja antavat:

Tietohallintopäällikkö Jukka Hynninen, puh. 044 299 0464 ja erityisasiantuntija Liisa Setälä puh. 040 168 1989 ke 13.2. klo 12-13 ja ma 18.2. klo 10-11

Palaa otsikoihin | 0 Kommenttia | Kommentoi

Ei kommentteja