Avoimet työpaikat Uudenmaan liitossa

Ilmoitamme avoimista työpaikoista tällä sivulla sekä Kuntarekry.fi-palvelussa ja TE-palveluiden Avoimet työpaikat -sivuilla.

Uudenmaan liitossa työskentelee noin 90 aluekehityksen, aluesuunnittelun, viestinnän ja hallinnon asiantuntijaa. Noin 20 prosenttia työntekijöistä on määräaikaisia.

7.9.2018

Haemme kielenkääntäjää

Puhetta

Uudenmaan liitto hakee toistaiseksi voimassaolevaan työsuhteeseen kielenkääntäjää.

Kielenkääntäjän tehtäviin kuuluu tekstien kääntäminen pääasiallisesti suomesta ruotsiksi, joidenkin aineistojen osalta myös ruotsista suomeksi. Käännettäviin teksteihin kuuluvat mm. aluekehittämisen ja aluesuunnittelun tekstejä ja viestintäaineistoa, maakuntavaltuuston kokousmateriaalia sekä ilmoituksia, kuulutuksia ja tiedotteita. Kääntäjä työskentelee Uudenmaan liiton hallintoyksikössä.

Tehtävään valittavalta edellytetään soveltuvaa korkeakoulututkintoa tai vähintään kolmen vuoden ruotsin kielen korkeakouluopintoja (pää- tai sivuaineena) sekä erinomaista ruotsin ja suomen kielen taitoa. Kokemus julkishallinnon asiakirjojen kääntämisestä ja muu kielitaito sekä Trados käännösmuistiohjelman käyttöosaaminen luetaan eduksi. Arvostamme hakijoissa yhteistyökykyä, huolellisuutta, tieto- ja viestintäteknisiä taitoja (Office 365 -osaaminen) sekä kykyä itsenäiseen työskentelyyn.

Palkkaus ja työsuhteen ehdot määräytyvät KVTES:in mukaan. Pyydämme jättämään hakemukset ensisijaisesti sähköisesti Kuntarekry-järjestelmään (työavain 196414). Hakemuksen voi lähettää myös osoitteeseen: Uudenmaan liitto, Esterinportti 2 B, 02400 Helsinki. Kuoreen merkintä Kielenkääntäjä.

Tehtävää koskeviin tiedusteluihin vastaa hallinto- ja talousjohtaja Paula Autioniemi p. 040 737 8050 (soittoajat: 7.9., 12.9., 19.9. klo 9–15) ja esimies Jukka Hynninen p. 044 299 0464.

Hakemusten tulee olla perillä viimeistään 20.9.2018 klo 15.45.

Palaa otsikoihin | 0 Kommenttia | Kommentoi