Avoimet työpaikat Uudenmaan liitossa

Ilmoitamme avoimista työpaikoista tällä sivulla sekä Kuntarekry.fi-palvelussa ja TE-palveluiden Avoimet työpaikat -sivuilla.

Uudenmaan liitossa työskentelee noin 90 aluekehityksen, aluesuunnittelun, viestinnän ja hallinnon asiantuntijaa. Noin 20 prosenttia työntekijöistä on määräaikaisia.

31.7.2018

Haemme maksatustarkastajaa

Hankkeet

Uudenmaan liitto hakee määräaikaiseen tehtävään maksatustarkastajaa.

Maksatustarkastajan pääasiallisena tehtävänä on

• maksatushakemusten tukikelpoisuustarkastus, maksatusten ratkaisu ja maksatuspäätösten esittely hyväksyttäväksi sekä neuvonta maksatusasioissa
  • paikan päällä tehtävät ja hallinnolliset varmennukset
  • hankkeiden ohjaus, neuvonta ja koulutus
  • muut rakennerahastoryhmän toimisto- ja taloushallinnon tehtävät

Maksatustarkastajalta edellytetään soveltuvaa 2. asteen tai korkeakoulututkintoa, kokemusta EU:n rakennerahastohankkeiden taloushallintotehtävistä, hyvää suullista ja kirjallista ilmaisutaitoa, aktiivista ja oma-aloitteista työotetta sekä hyvää MS Office-ohjelmien hallintaa. Työ edellyttää jonkin verran matkustamista kotimaassa.

Eduksi luetaan taloushallinnollinen (erityisesti laskentatoimen) osaaminen ja kokemus, rakennerahastojen hallinnoinnin tietojärjestelmien hallinta, kokemus maksatushakemusten käsittelystä sekä hyvät yhteistyö- ja vuorovaikutustaidot.

Kyseessä on äitiysvapaan sijaisuus. Toimi on määräaikainen 30.9.2019 asti ja se täytetään 1.10.2018 tai sopimuksen mukaan. Palkkaus ja muut työsuhteen ehdot määräytyvät KVTES:in perusteella. Valitun on ennen toimen vastaanottamista esitettävä hyväksyttävä todistus terveydentilastaan. Tehtävässä noudatetaan neljän kuukauden koeaikaa.

Pyydämme jättämään hakemukset palkkatoivomuksineen ensisijaisesti sähköisesti Kuntarekry-järjestelmään. Hakemuksen voi lähettää myös osoitteeseen: Uudenmaan liitto, Esterinportti 2 B, 02400 Helsinki. Kuoreen merkintä Maksatustarkastaja.

Hakemusten tulee olla perillä viimeistään 19.8.2018 klo 15.45.

Lisätietoja:

Tehtävää koskeviin tiedusteluihin vastaavat ohjelmajohtaja Tiina Huotari, puh. 0400 418 029 ja hallinto- ja talousjohtaja Paula Autioniemi, puh. 040 737 8050.

Palaa otsikoihin | 0 Kommenttia | Kommentoi