rss Tiedotteet

10.4.2018

Keskustelua EU:n rahoitusohjelmista ja hankkeiden vaikuttavuudesta – tervetuloa EU-rahoitusinfoon 9.5.!

Suomi-EU-liput. Kuva Tuula PalasteUudenmaan liitto järjestää EU-rahoituksen ajankohtaispäivän keskiviikkona 9.5.2018 klo 9.00−14.00 Helsingissä (Clarion Hotel Helsinki).

Seuraavan EU-rahoituskauden 2021−2027 valmistelu on meneillään ja täsmentyy kevään aikana. Mitä tiedämme tulevasta rahoituskehyksestä nyt? Tilaisuudessa TEM:n neuvotteleva virkamies Petri Haapalainen ja Helsinki EU Officen päällikkö Krista Taipale kertovat valmistelun tilanteesta.

Tulevalla rahoituskaudella hankkeilta odotetaan entistä suurempaa vaikuttavuutta. Tästä teemasta puhuvat Ville Valovirta (VTT) ja Kimmo Halme (4Front). Lisäksi Heikki Kallasvaara ja Tiina Huotari Uudenmaan liitosta kertovat alueemme EAKR- ja Horisontti-rahoituksesta. Tilaisuuden juontaa Hanna Laaksonen.

Tervetuloa kuulemaan ajankohtaista tietoa tulevan rahoituskauden valmistelusta ja ohjelmatason vaikuttavuudesta sekä esittämään kysymyksiä asiantuntijoille!

Pyydämme osallistujia ilmoittautumaan 24.4. mennessä.

> Ilmoittautuminen

> Tapahtuman ohjelma

Lisätietoja:

EU-erityisasiantuntija Heikki Kallasvaara, puh. 040 161 6794

Ohjelmajohtaja Tiina Huotari, puh. 0400 418 029

Palaa otsikoihin | 0 Kommenttia | Kommentoi

Nimimerkki
Otsikko
Kommentti *
Älä täytä
Tähdellä (*) merkityt kentät ovat pakollisia
Ei kommentteja