rss Tiedotteet

28.9.2018

Tervetuloa Maakuntaparlamenttiin – Ilmoittautuminen on nyt avoinna!

Parlamenttikuva-logollaMarraskuinen huipputapahtumamme Maakuntaparlamentti kutsuu jälleen uusmaalaisia vaikuttajia 22.–23. marraskuuta. Ilmoittautuminen on avautunut ja jatkuu 23. lokakuuta asti.

Parlamentti käynnistyy Paasitornissa Helsingin Hakaniemessä ja jatkuu Tallinnaan matkaavalla Silja Europalla.

Odotamme mukaan yli 350 osallistujaa. Paikat ovat viime vuosina täyttyneet viimeistä myöten, joten kannattaa ilmoittautua nopeasti.

Ohjelma peilaa tulevaan hallituskauteen

Millaisin toivein ja tavoittein Uudellamaalla ollaan seuraavan hallituskauden lähestyessä? Ensimmäisen päivän avaa puoluejohtajien tentti, jossa saamme varmasti kuulla värikästä debattia vaalien lähestyessä. Lisäksi luvassa on asiaa muun muassa sote-yhteistyöstä sekä liikenteen ykköshankkeista ja uusista liikkumispalveluista.

Laivaosuuden paneelikeskustelut tempaavat pohtimaan järjestöjen ja yhteiskunnallisten yritysten roolia tulevaisuudessa sekä asiakkaiden vaikutusmahdollisuuksia tuleviin palveluihin.

Palkitsemme perinteisesti myös Vuoden uusmaalaiset yritykset.

Uudenmaan liitto ja Suomen Kuntaliitto toivottavat Sinut tervetulleeksi Maakuntaparlamenttiin. Voit osallistua joko Paasitornin osuuteen tai koko ohjelmaan risteilyineen. Laivalla on mukavasti aikaa myös mielipiteiden vaihdolle.

> Ohjelma

Edulliset osallistumismaksumme, hinta / henkilö + alv:

• Maissa pidettävä osuus  95 €
  • 1-hengen A-hytissä  316 €