rss Tiedotteet

10.5.2017

Tule mukaan ideoimaan Uudestamaasta Euroopan johtavaa startup-keskittymää

Musiikkitalo, Kuva: Helsingin MusiikkitaloPöhinästä kasvuun -työpaja kutsuu yrittäjät ja päättäjät suunnittelemaan, miten Uudestamaasta tehdään Euroopan johtava startup-yritysten keskittymä. Helsingin Musiikkitalolla tiistaina 23. toukokuuta klo 9.00–12.30 järjestettävään tilaisuuteen voi nyt ilmoittautua mukaan.

Aamupäivän aikana kuullaan inspiroivia puheenvuoroja muun muassa Vaasaan kaavaillun Tesla Gigafactory -idean isältä ja työskennellään yhdessä työpajoissa.

Tavoitteena on löytää konkreettisia keinoja Euroopan parhaan startup-keskittymän synnyttämiseksi. Samalla pohditaan, millaisia tukimuotoja ja verkostoja nuoret, kasvavat yritykset tarvitsevat.

> Lue lisää ohjelmasta ja ilmoittaudu työpajaan 16.5.2017 mennessä

Pöhinästä kasvuun -työpaja järjestetään Uudenmaan liiton iEER-hankkeen puitteissa. Kymmenessä maassa toimivan iEER:n tavoitteena on edistää eri toimijoiden yhteistyötä nuorten yrittäjyyden tukemiseksi sekä tehostaa alueiden innovaatio- ja kilpailukykyä parantamalla startup-yrittäjille tarjottuja palveluita. Hanketta johtaa Uudenmaan liitto ja Suomesta mukana on myös Laurea-ammattikorkeakoulu.

> Tutustu iEER-hankkeeseen

Lisätietoja: