Tietoa sivustosta uudenmaanliitto.fi

ipad, kuva Anni Levonen

Uudenmaanliitto.fi on verkkosivusto, joka tarjoaa tietoa Uudenmaan liiton tehtävistä ja palveluista sekä Uudenmaan maakunnasta. Liitto on kuntayhtymä, jonka tärkeimmät tehtävät ovat maakuntakaavoitus ja aluekehitystyö. Päätöksenteosta vastaavat maakuntavaltuusto ja -hallitus. Uuteenmaahan kuuluu 26 kuntaa ja maakunnassa asuu 1,6 miljoonaa ihmistä.

Sivustolla on linkkejä ulkopuolisiin palveluihin. Uudenmaan liitto ei ole vastuussa muiden ylläpitämien palveluiden toimivuudesta tai niiden sisällöistä.

Uudenmaanlitto.fi -sivustoa ylläpitää ja toimittaa Uudenmaan liitto.

Sivuston päätoimittaja on viestintäpäällikkö Seija Elo.

Sivustosta voi antaa palautetta osoitteessa uudenmaanliitto.fi/palaute.

Rekisteriseloste

Uudenmaan liiton julkaisemien uutiskirjeiden henkilötietolain mukainen rekisteriseloste:

> Rekisteriseloste (pdf)

Turvallisuus ja yksityisyyden suoja

Sivusto kerää automaattisesti joitakin tietoja kävijöistä. Sivustolla ei ole mainoksia eikä tietoa kerätä kaupallisiin tarkoituksiin. Käyttäjätietoja ei myöskään luovuteta ulkopuolisille tahoille.

Tiedot ovat vain sivuston ylläpitäjien käytössä, eikä niitä voi yhdistää yksittäiseen kävijään. Käyttäjällä on mahdollisuus kieltäytyä evästeiden tallentamisesta Internet-selaimen tietosuoja-asetusten avulla. Evästeiden kieltämisen jälkeen sivusto ei kuitenkaan välttämättä toimi moitteettomasti.

> Evästekäytäntömme